4 Nisan 2012 Çarşamba

Hünerli eller, renkli okullar....

daha önce ki Animasyon postumda ders içerisinde bu yıl okulöncesi eğitim kurumlarının duvarlarını süslemeyi hedeflediğimi ve bu çalışmalara başladığımızı belirtmiştim...

Duvarını süslediğimiz okullardan Dumlupınar İlköğretim Okulu projemizi "Bilinçli Gençler Projesi'ne" dahil etmiş....
Projemiz beğenilmiş ve devamını getirmemiz istendi...
Öncelikle böyle güzel ve başarılı bir çalışma çıkarttıkları için öğrencilerimi ve bize destek veren Okul müdürü ve Öğretmenlerine çok teşekkür ediyorum......


Proje Tarihi:
28.03.2012 - 02.04.2012

Proje Yöneticisi / Proje Sorumlusu:

Dumlupınar İlköğretim Okulu
Öğ.Gör.Nermin Okur -Ayçe Kara/ Banu Çiçek Özal

Uygulama Yeri:

Dumlupınar İlköğretim Okulu

Katılımcı Sayısı:

25

Amaç:

1- Okul ve oyun alanlarının temiz ve düzenli olmasını sağlamak.
2- Üniversite öğrencileri ile ilköğretim öğrencilerinin birlikte çalışarak, tecrübe kazanmalarını sağlamak.

Proje Açıklaması:

Muğla Üniversitesi Meslek Yüksek Okulu Çocuk Gelişimi Programı 2.sınıf öğrencilerince okulumuzun oyun alanlarındaki boş duvarlarına manzara ve çizgifilm karakterlerinin resimleri yapılacaktır.

Sonuç:








Okul ve oyun alanlarının daha temiz ve özenli kullanılmaya başlanacağı düşünülmektedir.
proje ile ilgili bilgilere buradan ulaşabilirsiniz...


http://www.bilincligencler.com/proje.php?i=2950,_hunerli_eller_renkli_okullar__dumlupinar_ilkogretim_okulu__mugla











1 yorum:

lütfen fikrinizi belirtin:) fikriniz benim için önemli...