20 Şubat 2015 Cuma

.....

Derste yaptığımız çalışmalarımızdan...





4 yorum:

  1. Çalışmalarınız harika çok eğlenceli üretici ve yaratıcı fikirleriniz var takip ediyorum sayfanızı ellerinize sağlık :) sizden bir konuda yardım almak istiyorum bol keçeli dolgu oyuncak araciligiyla egitici oyuncak ne yapabilirim yardımcı olursanız minnet duyarım sevgiler iyi çalışmalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler http://nokuruncocuklari.blogspot.com.tr/search/label/e%C4%9Fitici%20oyuncak burayı bir incelerseniz ilginizi çekecek birşeyler bulabilirisiniz sanırım, kolay gelsin

      Sil
  2. Çocuk olmak ve çocuk kalmak en güzeli galiba:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler çocuk olmayı artık bilemiyorum ama çocuk kalmak çok güzel gerçekten :)) sevgiler ...

      Sil

lütfen fikrinizi belirtin:) fikriniz benim için önemli...